Lider Zespołu / Doradca Klienta

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: Tesco Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Toruń, ul. Wapienna
Numer referencyjny: 34360//15
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Inna

ObowiązkiProwadzenie zmiany w sklepie dostarczając naszym klientom wysokie standardy obsługi. Zapewnienie odpowiedniej obsługi na kasach, rozdzielanie zadań w sklepie i magazynie. Zapewnienie dostępności i prawidłowej ekspozycji towaru na terenie sklepu.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar.Wymagania podstawowe

  • Podstawowa znajomość komputera
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność korzystania z pakietu MS Office
  • Zorientowanie na klienta
  • Doświadczenie w kierowaniu zmianą
  • Znajomość zasad Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
  • Znajomość zasad prawidłowej ekspozycji produktów
  • Znajomość zasad zgodności cenowej
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Nasza oferta• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy
• Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
• Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy
• Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy)
• Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 6-miesięcznym stażem pracy
  w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
• Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie
  roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami